czwartek, 19 grudnia 2013

Pierogi z wędzonym twarogiem

Pomysł na te pierogi ,,chodził mi po głowie" do jakiegoś czasu. Od kiedy odkryłam w Lidlu wędzony twaróg, na stałe gości on w mojej lodówce. 
Kiedyś jadłam w pierogarni pierogi zakonne, nadziewane słonym twarogiem i bardzo mi smakowały. Pomyślałam, że można użyć tego twarogu jako farszu do pierogów. 
Dziś prezentowane pierogi, udały się wybornie. W przyszłości zamierzam użyć wędzonego twarogu do farszu na pierogi ruskie, myślę że też będą smaczne.


Składniki farszu:
  • twaróg wędzony
  • śmietana 18%
  • sól do smaku
  • jogurt lub śmietana na pierogi
Przygotowanie:
  • Twaróg rozgnieść widelcem.
  • Dodać trochę śmietany, szczyptę soli i dokładnie ugniatać widelcem.
  • Farsz powinien mieć jednolitą strukturę bez grudek i lekko słony smak.

Składniki ciasta na pierogi i sposób wykonania znajdziecie na moim blogu w przepisie Pierogi ruskie.

Pierogi podawać udekorowane kleksem jogurtu lub śmietany.

Smacznego

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam tak "nadziane" pierogi, muszą być pyszne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O znam ten twaróg wędzony z Lidla i też jestem jego wiernym fanem. Fajny pomysł, żeby dodać go do pierogów :)

    OdpowiedzUsuń